Kattungar

Jag springer runt här med kameran och försöker få några fina bilder på Abigail och Anastasia, men de låter sig inte alls fotograferas. Jag är lite kräsen och vill ju inte lägga upp bilder som inte ger verkligheten rättvisa. De är verkligen jättefina våra nya avelshonor! :-) Under sommaren har de och Figaro parat sig lite grand och vi går här och letar tecken på att de är dräktiga. Det är inte lätt med nya honor. De bär inte samma tecken på dräktighet som ens äldre honor, och det är svårt att vara säker. Jag skulle tro att åtminstone Abigail, Abby, är dräktig, men jag vågar inte lova. Så vad försöker jag säga? Jo, jag tror att vi har kattungar på väg, men är inte 100! Återkommer med besked. Här en liten bild på Abby i alla fall :-)
För intresse av kattunge, hör av dig på [email protected]. Välkommen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0