Till salu:

Mario Prada 6 veckor
 

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Hej!

Jag är väldigt intresserad av att köpa en Brittisk korthår! Min dröm är en blå med bruna eller kopparfärgade ögon men jag är helt tagen av dina fina kattungar! Har någon kvar till salu?
Vi är en familj på 4st och bor i Gränna. Jag berättar gärna mer om mig och min familj!

Med vänlig hälsning Helena Gustavsson

Svar: Hej Helena,Vad roligt att du hittat oss! Jo visst är de bedårande! I nuvarande kull har vi bara en underbar hanne kvar. Han är cremefärgad och kommer, som alla britter, att få kopparfärgade ögon. Han heter Mario Prada :-) Du får gärna maila mig på [email protected] så kan vi berätta mer. Vi kommer att föda upp fler kullar till vintern där det finns garanterat blått utfall, men jag kan lova dig att lille Mario är supergo´. Han älskar att ligga i famnen och spinna och är en av de mest sociala :-) Hör gärna av dig igen! Ringa går också bra, 073-1826266 Hälsningar Lotta
Lotta Brandt

2013-07-16 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0