Äntligen tillbaka!

Jag får be om ursäkt för min frånvaro! Vi har råkat ut för ett kabelbrott och varit utan både telefon och internet sedan innan jul. Hopplöst har det varit, för ingen har ju kommit och lagat pga alla helgdagar. Nu äntligen kan jag skriva igen. 
 
Vi upplever att Bella är aningen rundare kring magen, vilket innebär att hon troligtvis är dräktig. Man bör ju kunna se det på hennes spenar, men vi har aldrig tyckt att det är särskilt tydligt på henne, så därför väntar vi lite extra innan vi vågar lova något. Jag lovar att hålla er uppdaterade, så länge inte någon brusten kabel hindrar mig.
 
Nu ska jag ta itu med allt ogjort sedan internet dog här hemma. Återkommer!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vi hade gett upp hoppet om Bella då det inte blivit någon uppdatering, nu törs vi hoppas lite till:)

Svar: Nej nu kan ni hoppas ordentligt!!! Bella ÄR dräktig. Exakt när ungarna kommer är osäkert, då de gjorde parningar under flera veckors tid. Som tidigast i slutet av januari, och som senast i mitten av februari är vad vi tror. Hälsa den lila snyggingen!!
Lotta Brandt

2013-01-03 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0