Figaro har kommit hem!

Lilla sötnosen har anlänt. Eller ja, om vi ska vara noga så hämtade vi ju honom förstås, inte kom han för egen maskin inte:-) Han är en väldigt kramgo liten "igelkott", som bred över ryggen och med korta knubbiga ben trummar fram över golvet. Tyvärr har han än så länge varit ganska rädd och trycker mestadels bakom soffan, men i famnen spinner han högt. Det är våra andra katter han inte riktigt litar på ännu, och så är han ovan vid alla ljuden en barnfamilj kan åstadkomma. Han har ju vuxit upp på "lugna gatan".

Jag tror han kommer att bli en riktigt stilig herre och en maffig avelshanne. Kan inte vänta att få se hans ungar nästa vinter. De blir nog svåra att sälja för jag kommer vilja behålla allihop själv! Men visst, "en" vet ju hur det är...jag ville ju inte sälja Dolce, eller Gucci, eller Nellie eller...ja så var det med alla de andra också. Så underbart fina och härligt goa allihop! Jag säger som alla "mammor", mina ungar är finast i världen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0